Top طراحی Secrets

Wiki Article

اتاق خواب و اتاق کار و سایر مکان‌ها نیز در مدرن بودن یا مدرن دیده شدن دکوراسیون خانه سهیم هستند؛ اما نبود آن‌ها در این سبک نیز اختلالی به وجود نمی‌آورد و بنا بر سلیقه مالکان یا پیشنهاد طراحان به خانه‌ها اضافه یا کم می‌شوند.

هرچه فضا خلوت‌تر و ساده‌تر باشد با سبک مدرن تطابق بیشتری دارد.

 همه وسایلی که در قسمت‌های مختلف خانه قرار می‌گیرند رنگ‌های مات و خنثی دارند.

به‌طور مثال استفاده از خط‌های خمیده در سبک امروزی یکی از تحولات آن است.

در زیر بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون درزمینه‌ی ترکیب‌هایی که بیشتر باهم سازگارند، معرفی‌شده‌اند:

از جمله خدمات دیگر شرکت رامسین بازسازی منزل کوچک ، بازسازی منزل قدیمی ، بازسازی خانه و تزئینات داخل ساختمان در تهران میباشد.

استفاده از ستون‌های بلند و ایوان‌های مرتفع یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های طراحی داخلی منازل ایرانی است.

نقل‌مکان به خانه‌های جدید همیشه برای افراد یک‌خانه پر از هیجان و جذابیت است. اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون منزل تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصاً خانم خانه می‌شود.

پرده‌هایی که شب هنگام تغییر رنگ داده و یا با جریان الکتریکی فضای داخلی را محو می‌کنند. این پرده‌ها که به صورت برقی باز و بسته می‌شوند در جایگاه یک ابزار مدرن در خانه حضور پیدا می‌کنند و رتبه مدرن بودن خانه را در کنار سایر لوازم بالا می‌برند.

فضایی سفید همیشه اتاق‌ها را بزرگ‌تر و تمیزتر نشان می‌دهد و افزودن رنگ سیاه به آن بُعد می‌دهد.

هنگامی‌که بارنگ‌های اشباع‌شده دیگر مانند قرمز بور گندی، آبی سلطنتی و زیتونی در فضا به کار رود.

رنگ‌ها از طریق کارهای هنری و یکپارچه مانند یک فرش کوچک به فضا اضافه می‌شود.

اشتراک در اشتراک گذاری ????????? ???? ??? ???? ? ??? در توئیتر اشتراک گذاری در پینترست اشتراک گذاری در واتس اپ اشتراک گذاری در واتس اپ اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری با ایمیل ترنم خرداد ۲۸, ۱۳۹۷

برای خانه‌های خود می‌توانید با استفاده از تصویر بالا از کاناپه‌ی بدون محدودیت زمانی، صندلی‌های مشابه به دوره‌ی لویی پنجم، ترکیبی دست‌چین از قطعات هنری استفاده کنید.

Report this wiki page